Αποστολή & παράδοση

Αποστολή προϊόντων και έξοδα αποστολής
Τα προϊόντα αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών το οποίο μπορείτε να μας υποδείξετε εσείς ,διαφορετικά θα ενημερωθείτε από εμάς για το όνομα του πρακτορείου, την ημερομηνία και την ώρα που η παραγγελία σας θα βρίσκετε στο πρακτορείο . Θα μπορείτε πλέον να παρακολουθείτε και να ελέγχετε την πορεία της παραγγελίας σας από τον πράκτορα. Με κάθε αγορά άνω των 500,00 ευρώ τα έξοδα μεταφοράς είναι δωρεάν για το πρώτο πρακτορείο (σε περίπτωση όμως που μεσολαβεί και δεύτερο πρακτορείο η χρέωση αυτή επιβαρύνει τον πελάτη αγοραστή και είναι περίπου 3 ευρώ το κάθε δέμα). Η αποστολή των προϊόντων μας γίνεται στην αρχική εργοστασιακή τους συσκευασία . Όλες οι αναγραφόμενες τιμές περιέχουν τον ΦΠΑ και δεν περιέχουν το κόστος συναρμολόγησης. Τα εμπορεύματα πρέπει να προεξοφλούνται πριν αποσταλούν στο πρακτορείο.

Για αποστολές στην Κύπρο το κόστος μεταφορικών διαφέρει ανάλογος το πλήθος των εμπορευμάτων.
Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δώσουμε το κόστος των μεταφορικών, Καλέστε μας στο 24210 86000.
Ασφάλεια και εγγύηση

Όλα τα προϊόντα του εργοστασίου μας περνούν από ειδικό έλεγχο ώστε να παραδίδονται χωρίς ελαττώματα. Εξάλλου κάθε προϊόν μας έχει πενταετή εγγύηση. Όσον αφορά στις ζημιές (βλάβες ή χτυπήματα) που μπορεί να προκληθούν στα εμπορεύματα κατά την διάρκεια της αποστολής τους, την αποκλειστική ευθύνη φέρουμε εμείς αρκεί η ειδοποίηση να γίνει έτος 24 ωρών από την παραλαβή των εμπορευμάτων και η αντικατάσταση γίνετε αμέσως.

Θα πρέπει το προϊόν προς επιστροφή-αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα από τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ), να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε από τον πελάτη και η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν.

Επιστροφή Χρημάτων σε περιπτώσεις Επιστροφής Προϊόντων:
Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με έναν από τους εξής τρόπους:

- με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας 

- με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ανωτέρα βία
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.